Dyngförkyld

Igår kom jag hem från Ullared,hade varit borta sen i fredags.Kom hur som helst hem med 3 stora påsar kläder,så det blev en hel del.Vi hade en jätte kul dag,lite skönt att komma ifrån och göra någonting själv också,men självklart saknade jag dom små busungarna.
Så tack mamma för att jag fick följa med och tack för kläderna

Har lyckats åka på en dyngförkylning,halsen gör ont,täpp i näsan och hela huvudet värker.Hoppas jag mår bättre tills imorgon för vill inte behöva sjukanmäla mig och missa en massa.



Kommentarer

  1. fin blogg du har tjejen!:D
    kan du snälla rösta på mig i veckans blogg?(:
    skulle verkligen vara jätte snäll, jag är nummer 9:)

    http://adayofmylifee.blogg.se/2010/september/dags-att-borja-rosta.html

    SvaraRadera
  2. Samma här, jag är också helt dyng förkyld och det känns som att huvudet väger ca 100 kg.
    Hellre magsjuk i ett dygn och sen bli frisk än att åka på en förkylning och vara halvdålig i flera veckor.

    www.prinsessanadia.se

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016