Total fel

Sitter i skolan och bara glor i en vägg.
Vi hade blivit uppdelade i två grupper och jag visste inte vilken jag tillhörde så jag gick till klassrummet,men så klart så är jag i den gruppen som skulle till Byrsta.
Så nu får jag vänta tills kl 9:00 och se om jag kan hoppa in i grupp två istället.

Idag var det jag som skulle lämna Adina på dagis och fy vad hon skrek. Hon var jätte trött och ville vara ute och gunga men dom skulle vara inne,så då blev hon jätte sur. Sen så skulle jag gå också och då blev det ju ännu värre.
Men ringde när jag kom fram till skolan och få då dom att hon hade lugnat ner sig men började gråta när hon såg andra mammor som lämnade sina barn.
Det tog verkligen emot att lämna kvar henne där,men jag är ju tvungen så jag hoppas innerligt att det inte blir värre så att jag inte kan ha henne på dagis.

Kommentarer

  1. SV; Aha, då är det en lika lång utbildning som min. Pluggar nämligen till matte- och filosofilärare för gymnasienivå :) Men tiden går fort, jag har bara 2 år kvar nu. Lycka till i skolan o hoppas gruppen löser sig :P

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016