Huvudvärk

Har nyss kommit hem från skolan och hämtat Adina på dagis och Lejla hos farmor.Har en fruktansvärd huvudvärk och skulle behöva lägga mig och vila en stund men måste plugga tills matte provet på torsdag.
Funderar även på vad vi ska äta idag,men kommer inte på något bra.Får gå och kolla vad vi har i frysen.

På fredag så åker jag iallafall hem till mina föräldrar och sover där eftersom jag ska följa med till Ullared på lördagen och vi kommer åka rätt så tidigt.Så då är det smidigare att jag sover där istället.Förhoppningsvis så klarar Amir sig och att alla tre är hela och lever när jag kommer hem.

Kommentarer

  1. Har du varit på Ullared förr? Det är så sjukt stort och så mkt människor! Och man kommer alltid ut med en massa ting ^^ hehe. De har blivit rätt bra med schysst varor än vad det var för typ 10 år sen.

    Hoppas du hittar en massa välbehövligt och fint!

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen!

    Tycker verkligen att du gör det bra som pluggar med två små knattar hemma! =) Om jag nu har förstått det hela rätt? Jag hade oxå tänkt läsa till barnmorska men tyvärr gick planerna åt fanders då jag blev sjuk & livet tog en helt ny vändning...passar på att tipsa om att jag har en utlottning just nu, häng med du oxå.

    Hoppas att vi hörs igen, kramar Ulrica

    SvaraRadera
  3. Vill oxå till ullared, var det bra tyckte du.. undrar om det e värt att ta sig dit ända från Södertälje.. :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016