Inception

Igår fick vi barnvakt så att vi skulle kunna hitta på nått själva för omväxlingskull så då passade vi på att gå på bio,vilket var ett tag sen.Sist vi gick var vi och kollade på Avatar.
Jag fick välja vilken film vi skulle se,fanns inte mycket kul att titta på och jag visste att Amir verkligen ville se Inception,så det fick bli den.
Filmen var faktiskt riktig bra,var lite rädd för att jag inte skulle fatta något eftersom jag hade sett trailern,och den förstod jag ingenting av alls.
Men som tur var är jag smartare än jag tror och jag förstod vad den handla om,till skillnad från två blonda tjejer som satt bredvid mig som under filmens gång upprepa orden "Jag fattar inte" till varandra ca 50 gånger.De gjorde även en del arm rörelse som man gör när man inte fattar.Så filmen måste ha varit en riktigt flopp för dem.

Efter filmen så tog vi tåget hem och hämtade Adina och Lejla hos farmor & farfar.Klockan var 10:00 och båda två var fortfarande vakna.
Adina satt i köket och åt kyckling och Lejla satt i farmors knä i soffan och kollade på tv.Så vi hämtade vagnen sen gick vi runt lite ute så att båda två somnade så när vi kom hem var det bara att lägga dem i sina sängar och för oss att sova.

Kommentarer

  1. Jätte bra film! ;)

    SvaraRadera
  2. Hej! Om du undrar över något angående tävlingen så är det bara att säga till. Gjorde ett inlägg på bloggen och svarade på frågor om tävligen, kanske hittar du ditt svar där. Men säg bara till om du undrar över nå, så att ingen behöver va osäker :D
    Eller så kanske du vill lära dig lite mer om bloggsvar.

    Kramar Jenny:D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016