Hårform & Omega-3

Jag har börjat tappa så fruktansvärt mycket hår,så när vi var inne i Örebro så gick jag in i Life butiken och köpte hårkontroll.
Så jag tar 2st tabletter varje dag,en till frukost och en till middag.Har inte sett något resultat ännu,men jag har bara använt det i 5 dagar.Men jag hoppas att det kommer göra susen.

Sen är jag så dålig på att äta fisk,den enda jag äter är räkor som jag har i min sallad.Så för att kompensera mitt dåliga fiskintag så tar jag en Omega-3 tablett varje dag.









Kommentarer

  1. hejhej :)
    fin blogg! gullig bakgrund!

    SvaraRadera
  2. Ät de i minst 1 månad för att börja se resultat, 5 dagar är ju ingenting!

    Personligen tycker jag att Hårkontroll suger, jag äter ett par starkare hårtabletter som innehåller mycket mer ämnen än Hårkontroll och de fungerar verkligen! Men det där är ju en smaksak :)

    Tabletterna jag äter heter Solaray Hair Nutrients om du vill checka in dem.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016