God förmiddag

Vaknade för ca 2 timmar sen men har fortfarande inte stigit ur sängen.Lejla ligger här bredvid mig och pratar med sina händer och Adina springer runt och leker.Amir är i köket och fixar lunch till oss så måste väl gå upp strax men det är så skönt att bara ligga här och lata sig lite.
Helst skulle jag vilja ligga här hela dagen men det går ju inte för sig.Kan ju inte slösa bort en sån här fin dag i sängen.Utan efter att vi har ätit så blir det att gå ut och ute lär vi bli resten av dagen.

Ikväll blir det iallafall fotboll för hela slanten,hejar inte direkt på något utav dem som spelar första semifinalen men måste jag välja så hejar jag väl på Uruguay.
Mitt lag är ju Spanien som vanligt men dom spelar inte förens imorgon då dom mest troligt kommer förlora mot Tyskland.Men vem vet,det kan ju hända ett mirakel som gör att Spanien går till final.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016