Sjuka familjen

Båda min älsklingar ligger i soffan och är sjuka,Adina är dock bara lite snorig men Amir har hög feber och hostar.Känner mig själv lite hängig och har en svidande hals,men någon måste ta hand om dem.Båda har iallafall somnat nu så vi får se hur länge dem sover.
Vet inte vad jag själv ska hitta på,har ingen större lust att sitta i soffan och titta på tv,utan känner att jag måste göra någonting.Funderar på att kanske skura badrummet och så måste jag göra rent Molly's bur.Sen om Adina vaknar ska jag nog ta med henne ut på en promenad så hon får lite frisk luft.
Förövrigt så har vi varit gifta i 2 månader idag tiden går så fort,känns som om det var någon dag sen.Men 2 månader är ingen tid,man får vänta tills det har gått år,då kommer det nog kännas som om tiden har flugit förbi.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016