Besök hos gammalfaster

Idag har Adina och jag varit och hälsat på hos min faster och farmor var även där,det var så länge sen jag träffade henne så det var skoj.Mamma kom även senare eftersom hon skulle skjutsa hem farmor,så passa jag på att gratta henne eftersom hon fyller 41 år idag.
Adina hade väldigt roligt och ville inte sova överhuvudtaget när vi var där,så hon somnade nästan direkt i vagnen när vi gick hem och sen var det bara att lägga henne i sängen så hon sov ca 30 min till.Så ända sen hon vaknade har hon suttit på sin lekmatta i vardagsrummet och lekt och pratat och jag har hunnit ätit fiskgratäng med dill & räksås,mums.
Igår ringde jag Gabriella och frågade om hon och Amanda hade lust att sova över i helgen så hon skulle fundera på det,så nyss ringde hon mig och sa att dem kommer på fredag.Så då får vi se vad vi hittar på för något roligt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016