Hotflashes och hjärngympa

Vaknade upp i morse helt genomsvett och ynklig med hotflashes som strömmade genom kroppen. Förkylning och feber, yay! Hade såklart massa plugg på schemat idag då jag har en inlämning av paper på söndag. Men det var bara att knapra i sig lite alvedon och sätta fart och efter ca 8 timmar framför datorn var jag äntligen klar. Så nu är det färdig skrivit med reservation för ändring,vilket känns så skönt!

Innan jag satte mig framför datorn tog jag med Yoda ut på en sväng i skogen. Även om matte är sjuk måste hunden ut. Så vi körde på lite traditionell hjärngympa i form av att gömma godis i träden, krypa under fallna stockar och problemlösningar. Avslutade skogspromenaden med en tur till sandhögarna där Yoda fick gräva loss samt fick lite motion i form av apportering upp och ner för sanddynorna. Väl hemma hade jag en väldigt tröt men belåten hund som sov gott under min pluggtid.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016