Four eyes

Nu var det några dagar sedan jag skrev något, mest kanske för att det inte har hänt något spännande utan bara vanligt vardagstråk så som dagis, skola, jobb.

Det enda spännande och nya som hänt sen sist är väl att jag nu har gått och blivit en glasögonorm, i tisdags hämtade jag ut mina nya glasögon så nu är det "operation" vänja sig. Känns jätte konstigt att helt plötsligt ha något i ansiktet konstant och när jag tittar att jag ser som i en ram. Ömt är det också, både på näsan och bakom öronen så det hoppas jag försvinner snart.
Det är inte heller förrän nu jag inser hur blind jag egentligen har varit, jag ser allt nu i sån skärpa, det är som jag ser i HD! Så när jag tar av mig glasögonen så är allt suddigt några meter framför mig, helt otroligt vad ett par glasögon kan göra!

Ikväll så ska jag och Amir iallafall iväg på och kolla på bio, vi var lite hardcore och valde en film som börjar relativt sent, kl 21:20, så vi får väl se om jag klarar av att hålla mig vaken hela filmen!
För i ärlighetens namn så vet jag faktiskt inte när jag såg slutet på en film senast, jag har en tendens att alltid somna ca halvvägs in i filmen. Ja,jag börjar bli gammal...


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016