Träningsvärk...

är bara förnamnet på vad jag har idag.Skulle sätta mig upp i sängen imorse och bara kände i magen att jag kommer inte komma upp,kändes som jag skulle gå av.Körde nog för hårt igår så får skippa gymmet i helgen.

Annars har vi inte gjort något speciellt idag,tagit det lite lugnt här hemma bara,tänkte gå ut på eftermiddagen men så började det regna,så vi stannade inne istället.

Måste åka iväg till antingen Ikea eller Clas Ohlsson och köpa flyttkartonger,dom jag hade är slut och ändå känns det som att jag inte har packat något alls.Lite jobbigt med flytt mitt i julruschen bara men skönt att ha det över och kunna göra det i lugn och ro under lovet istället för när vi har skola och behöva ta ledig därifrån.
Men vi har iallafall julpyntat lite här hemma så det känns lite julmysigt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016