Sjukvårdsprov

Usch vad jag var trött i morse,det stretade verkligen emot att gå upp.Det var fortfarande mörkt ute och det var så kallt utanför täcket,men upp kom jag iallfall.Fick säga till mig själv flera gånger om att idag har jag prov som jag har läst som en tok till och jag måste fixa det.
Gjorde provet på den sista lektionen idag och det kändes jätte bra när jag skrev,så när jag var klar så rättade hon det på en gång och det blev ett MVG,fick 35,5 poäng av 38 möjliga,så det är jag nöjd med.

Cyklade hem i det hala vädret för att hämta dom små trollen från dagis sen for vi hem och började laga kvällsmaten,spaghetti och köttfärssås,barnen åt ordentligt och var helt kladdiga efteråt.
Nu sitter dom och kollar på Kalle Anka och jag sitter och ska försöka plugga lite psykologi med en katt i knät.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016