Regnig dag

Fruktansvärt dåligt väder ute idag,bara regnar och regnar.Så idag blir det nog en inne dag,ska höra med Hanna om hon har tid och ork ifall man skulle kunna komma över en stund så barnen för leka lite.

Just nu sover barnen middag och jag håller på och fixar lunch till mig,potatis och lax.Sitter även och kollar runt efter en systemkamera då jag velat ha en sån en väldigt lång tid nu.Våran kamera som vi har nu är det väl inget större fel på förutom att den krånglar lite i mellan åt.Men det är väl inget konstigt med det eftersom den har överlevt två små barn som både bankat den i golvet och stoppat den i munnen.
Får se ifall om jag hittar nått så kanske det får bli att köpa en efter sommaren ifall om det finns pengar över för det.

Lilla busfröt Lejla har lärt sig gå nu,så nu är det lite mer fart än vanligt här hemma.Balansen är inte riktigt hundra än och det räcker med att jag blåser på henne för att hon ska ramla omkull men det går framåt iallafall.

Kommentarer

  1. Hon ser ut som ett litet busfrö:) Ni får komma hit nån eftermiddag och fika lite så kan hon springa runt lite på vår gräsmatta.
    Kram Susanne

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016