Sjuk

Helt passande inför morgondagen har jag gått och blivit sjuk.
Kände i morse när jag skulle gå upp hur hela rummet började snurra,så jag fick lägga mig ner igen.Har även känt mig kallsvettig hela dagen,så nått fuffens är det i kroppen.Så jag har legat i sängen hela dagen medan Amir har städat lägenheten och sprungit på stan för att hämta tårtan.

Tror även att han kommer få äran att fixa middagen idag,vi ska ha skogssvampsgryta,så får se om han klarar av att tillaga det med lite instruktioner från mig.

Kommentarer

  1. SV: Okej, ja det låter ju inget vidare alltså. Många som har problem med att äta på morgonen har börjat med Herbalife för att kunna få i sig något.

    Men vet ju inte vilja orsaker det är för dig. Men hoppas att du mår bra ut över det :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016