Semla

Har datalektion just nu och ska skriva vårat grupparbete om lunginflammation,ÖLI och astma.Förhoppningsvis hinner vi klart  idag,för då är jag ledig på fredag.

Är sjukt sugen på semlor,har varit det de senaste två veckorna efter att jag såg i fönstret på konditoriet att dom hade börjat sälja dom smaskiga små bakelserna.Men jag har hållit igen och inte köpt någon eftersom jag tränar nästan varje dag för att gå ner i vikt,och då är det väl lite onödigt att smaska i sig en liten semla på 500 kalorier.

Kommentarer

  1. Hej!
    Jag säljer MASSOR av NYA/OANVÄNDA kläder på min blogg.
    Bland annat festklänningar, skor, toppar och en baseballjacka och en snygg svart höst/vårjacka.
    Spana gärna in min bloppis, du kanske hittar något just för dig? :)
    Direktlänkar:
    1 http://emzaans.blogg.se/2011/january/saljes.html (jackor, klänningar, toppar, smink med mera)
    2 http://emzaans.blogg.se/2011/january/saljes-lite-mer.html (skor, shorts,, kavaj, tunika byxor)

    Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016