Promnad

Efter att ha hämtat Adina på dagis och Lejla hos farmor så gick vi ut och gick en stund.
Vi gick till Ica för att handla och där fick Adina äran att köra vagnen.Hon fick nämligen ta en sån där liten vagn för barnen och köra runt.Den enda nackdelen med det är att hon plockar ner det hon tycker hon ska ha i vagnen.Men hon faktiskt riktigt duktig på att köra,kör inte in i något eller någon utan följer sakta och försiktigt efter mig.

Vi gick även in på Lindex och kollade lite,men det blev att jag kom ut med en hel påse kläder till tjejerna.
På vägen hem svängde vi förbi Netto,för Amir ville ha kebabpizza till kvällsmat,men det vill inte jag äta så då gör jag en räksallad till mig istället.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016