Förkylning och fotboll

Är verkligen genomförkyld,sitter och snorar och nyser och pricken över i:t är att jag även har feber.Känns inte bra eftersom jag känner att jag inte hinner med att vara sjuk och borta för skolan,missar för mycket då och sen är det inte så lätt att komma ikapp med allt när man har en massa som väntar på att bli klart när man kommer hem.
Så i morse tog jag två alvedon och begav mig till skolan ändå,men på idrotten kände jag att tabletterna slutade värka och då kände jag hur feber svettningarna började komma igång,men hade bara datan kvar så jag stannade kvar ändå.Så får se hur det blir imorgon,om jag stannar hemma eller tar den energin jag har och går till skolan ändå.

Sitter just nu och kollar på fotbollen på 4:an och äter chips,dipp och dricker att glas cola,man får faktiskt synda lite när man är sjuk.
Fotbollen går iallafall som förväntat,total dominans av Holland.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016