25 år

Länge sedan jag skrev något här. Jag har legat sjuk i över två veckor med en hemsk influensa, hög feber, hosta från helvete och svullna slemhinnor som resulterat i en nästintill total dövhet. Är dock på bättringsvägen nu, jag har lite resthosta kvar och är fortfarande svullen så locket för öronen består.

Idag är det också min födelsedag. Amir jobbar eftermiddag vilket betyder att vi inte ses förrän på fredag, så när jag vaknade i morse så stod det rosor, ett kort och en present på bänken i köket. Där har han stått och donat igår natt när han kom hem och jag sov, det är de små sakerna som räknas och det gjorde min dag.
Vad var det i paketet då, jo en parfym som jag velat ha länge, Chanel Nº 5. Den finaste presenten från den finaste jag vet. Jag är så nöjd! 

Sen när jag kom hem från praktiken så hade jag fått mejl om att tentaresultatet nu har kommit ut. Jag satt och sa för mig själv "Snälla,snälla det är min födelsedag" Jag var så nervös inför den här då det inte kändes bra efter jag hade skrivit och vad fick jag då, ett VG! Helt otroligt, jag som var så nervös för att inte ens bli godkänd och så får jag ett väl godkänd, vart kom det ifrån liksom. Men jag är så lättad nu, det var den sista tenta för detta läsår och nu består bara några uppgifter kvar och så praktiken sen är detta läsår avklarat. Så skönt!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016