1/2-13

Då var det fredag igen, väl behövligt med helg då jag har känt mig helt slut denna vecka och somnat vid åtta snåret varje kväll. Blir nog en tidigt kväll idag med skulle jag tro,börjar redan bli sömnig och klockan är bara sex.

Veckan har som sagt varit tuff, prov och massa skriftliga inlämningar. Blir mycket sånt veckorna innan man ska ge sig ut på praktik. Som jag förövrigt är super nöjd med,praktiken alltså, hamnade inne på universitetssjukhuset i Örebro på barnkliniken, så det kommer nog bli sex super intressanta och läringsrika veckor.

Och på tal om ingenting så fick jag äntligen hem mitt efterlängtade paket från Zara igår med mina och barnens kläder. Är jätte nöjd med kläderna och dom var super fina,speciellt barnens. Dem fick bl.a. varsina nya jackor som de ska ha nu fram mot våren då det blir lite varmare. Super fina var dom och satt jätte bra på barnen. Lejla ville inte ta av sig sin jacka och hade på sig den hela kvällen,så tror att även hon är nöjd.




Kommentarer

  1. Hej, vilken fin blogg du har!
    Kika gärna in till oss, kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016