Tisdag

Har varit grymt trött de sista dagarna, somnade faktiskt kl 18:00 igår kväll och sov enda fram tills morgon, men ändå så var jag trött när jag vakande. Helt snurrigt!

Hur som helst, Lejla blev helt förstörd när jag lämnade henne på dagis idag. Håll fast i mina ben så jag inte skulle gå där ifrån och skrek så hon blev röd i ansiktet, var dessutom bara vikarier på hennes avdelning idag som inte gjorde saken bättre då hon inte känner igen dom så väl. Men jag fick lämna henne där med en kniv i hjärtat och traska iväg till skolan, men jag ringde faktiskt ca 30 min efter att jag gått för att se om hon lugnat ner sig och det hade hon gjort. Hon satt och lekte med dom andra barnen så då kändes det lite bättre i mammahjärtat.

Kom hem,hämtade barnen på dagis sen satte jag igång att städa lite. Amir gick ner och tvättade medan jag fixade lunchen,fick bli ugnspannkaka idag, snabbt och enkelt. Barnen åt 80% grädde/sylt och de resterade 20% pannkaka sen fick dom sätta sig och kolla på Hello Kitty en liten stund innan sängdags.

Nu sover iallafall båda små trollen och Amir stack precis iväg till gymmet med en kompis, lilla jag ska ta ett varmt bad och läsa en bok och efter det bädda ner mig i sängen och kolla på diverse dokumentärer.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016