Bag of Taste

Var iväg en sväng till skolan idag,har bara två lektioner på torsdagar så medan jag satt och väntade på att den andra lektionen skulle börja satt jag och solade mig lite utanför på en bänk.Så himla varmt och skönt ute nu och man kan nästan känna att det är på väg att bli sommar.
När jag kom hem stod barnen påklädda och redo för att gå ut på gården och leka en stund.Hade tyvärr hunnit bli lite kyligt så det fick bli jacka,mössa och vantar för deras del.

Har nu kommit in efter ca 2 timmars lek och jag ska börja med maten.Ska testa något nytt idag hade jag tänkt.Ska testa dessa nya Bag of Taste från Knorr,då man lägger kycklingen i en påse med kryddor och skakar om.Får se om det är något att ha men det iallafall luktar gudomligt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016