Örebro

Nu har vi ingen dator i upp till 3 veckor eftersom vi har lämnat in våran på lagning. Den bara krångla och stängde av sig själv stup i kvarten. Så nu får vi klara oss utan internet ett tag,men som tur är har jag ju min iPhone som jag kan blogga och Facebooka med.

Medan Amir gick in på OnOff för att lämna in datorn gick jag och Adina in på Toys"R"Us och oj vad hon sprang runt där inne. Hon tittade med stora ögon på alla hyllor med leksaker och ville ha både det ena och det andra. Hon plockade ner gosedjur och leksaker och gav till mig och sa " Ta" som hon alltid säger när hon vill ha något. Men jag fick lägga tillbaka en hel del annars skulle hon ruinera oss,hehe.
Sen åkte vi vidare till MediaMarkt och där såg jag tvättmaskinen/kylskåpet från mina drömmar,dom var alldeles bubbelgums rosa!
Hade vi bott i hus hade jag köpt dom direkt.

Nu ligger jag i sängen och läser lite medan Lejla sover. Sen ikväll blir det nog att titta på någon film och mysa i soffan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016