Vill att våren ska komma

Hade en fruktansvärd nackspärr när jag vaknade i morse,har antagligen sovit på något konstigt sätt.
Hade även som kramper i magen hela natten så kunde inte sova ordentligt så jag är rejält trött idag.
Tur att man har världens bästa man som hjälper mig och tvättar idag,så medan jag kan ligga i soffan och bara vila så är han nere i tvättstugan och tvättar och tar hand om Adina.

Nu tycker jag att det är dags för den här lilla tösen att titta ut innan jag börjar bli smått galen.Amir säger att hon väntar på att snön ska försvinna först vilket låter mycket vettigt av henne.Vem vill inte hellre ha en skön vårsol i ansiktet än mulet och snö.Så istället får jag väl gnälla på att snön inte vill försvinna.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016