Ute dag

Kom in för ca 1 timme sedan efter att ha varit ute och åkt pulka och även tagit en promenad.Det är väldigt kallt ute så det gäller att klä på sig varmt,det enda problemet är ju ansiktet som inte är så lätt att skydda.Men jag försöker dra upp halsduken så långt det bara går.Adina däremot har det varmt och mysigt i sin vagn med allt jag pälsar på henne plus åkpåse och filt.

När vi kom hem började jag på en gång med maten,och i dag blev det pasta med en sås som består av soltorkade tomater,blad spenat,vitlök och matlagnings grädde.Sen skär jag kycklingfiléer i tärningar och steker för att sen lägga i såsen.Det smakar riktigt gott och ett stort plus är att jag kan få i Amir lite nyttig spenat utan att han klagar.














Här finns receptet ifall om någon skulle vara sugen.
http://www3.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=14868

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016