Vitlök

Nu har jag precis ätit och idag blev det spaghetti & köttfärssås med basilika och vitlök,så nu luktar verkligen mina fingrar efter att jag hackade vitlöken.Adina har också ätit och har nu somnat och ligger i sin säng,så får vi se när hon vaknar upp.
Om ett tag så ska jag sätta mig framför tvn och titta på Stora byggslaget vilket jag tycker är kul,gillar inrednings program som tex. Design: Simon & Thomas.

Duschade förut,har en sån fruktansvärd nackspärr så det var skönt att ta en varm dusch och nu känns det lite bättre iallafall.Får hoppas att det har gått över tills imorgon.

Kommentarer

  1. Besök gärna min blogg :) Trevlig kväll!
    http://mariiesblogg.blogg.se/

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker bloggdesign! ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016